خدمات پشتیبانی

برای درک کردن تمامی نیازها در پشتیبانی شبکه علاوه بر گذراندن دورههای تخصصی، سالها تجربه کسب کردهایم.
برای پشتیبانی تمامی شبکهها از لحظه شروع قرارداد تا زمان پایان پروژه برنامه داریم. از ما گزارش عملکرد بخواهید.

نیازسنجی
با توجه به نیاز سازمان شما، طرح مناسب را ارائه میکنیم.

وسعت پشتیبانی
تمامی نیازهای سیستمی و شبکهای شما را به صورت کامل پوشش میدهیم.

تنوع پشتیبانی
پشتیبانی شبکه ما به دو صورت مراجعه حضوری و یا از راه دور انجام میگیرد.

بررسی مستمر
سیستمهای شما را بصورت هفتگی و از راه دور مورد بررسی قرار میدهیم.

نیازسنجی
- بررسی شبکه موجود از لحاظ نوع ارتباط (کابلی یا بیسیم)، تعداد سرورها، تعداد کلاینتها، نوع سرورها، نوع تجهیزات در حال استفاده
- بررسی سرورها از لحاظ سختافزاری، تست قطعات، PM کردن سرورها
- بررسی Raidبندی هاردهای سرور
- بررسی سرویسهای نصب شده روی سرورها
- بررسی نحوه ارتباط سرورها و کلاینتها با اینترنت
- ثبت مشخصات سختافزاری سرورها و کلاینتها
- تهیه نقشه از وضعیت موجود

وسعت پشتیبانی
تیم پشتیبانی شرکت ما با بهرهمندی از نیروهای متخصص تمام نیازهای شبکه، سختافزارها و نرمافزارهای سازمان شما را پوشش میدهد.
کارشناسان پشتیبانی شبکه، همگی مورد تایید شرکت و دارای ویژگیهای ذیل میباشند.
- امانتداری و تعهد
- دارای مدارک معتبر دانشگاهی
- دارای مدارک معتبر داخلی و خارجی در زمینه سرویسهای مایکروسافت، سیسکو، میکروتیک و . . .
- مسلط به اکتیو و پسیو شبکه
- مسلط به تشخیص، عیبیابی و رفع مشکلات سختافزاری و نرمافزاری
- دارای تجربه کافی در زمینه

تنوع پشتیبانی
در این نوع پشتیبانی، اعزام کارشناس به سایت کارفرما به منظور بررسی مشکلات شبکه و رفع نیازهای مشتری، بصورت ثابت انجام میگیرد. بنا به نیاز و یا درخواست مشتری، امکان استقرار کارشناس در سازمانها را نیز فراهم نمودهام. در این طرح، کارشناس مستقر مانند یک مدیر شبکه، نگهداری شبکه را بر عهده دارد.
کارشناس بصورت دورهای و در مواقع بروز مشکل اعزام میشود. مدت حضور کارشناس در محل، تا زمان برطرف شدن کامل مشکل میباشد.
به منظور پوشش نیاز سازمانهای بزرگ و یا سازمانهایی با شبکه وسیع، تیم کارشناسی اعزام خواهد شد.
کارشناسان فنی شرکت روی سیستم مشتری ریموت میزنند و علاوه بر بررسی وضعیت سیستمها، مشکلات بوجود آمده را برطرف میکنند.
در این نوع پشتیبانی، کارشناسان پشتیبانی از طریق تلفن راهنماییهای لازم را به مشتریان ارائه میکنند.

بررسی مستمر
اطلاعات در سازمانها همواره از اهمیت فوقالعادهای برخوردار بوده است. از بین رفتن اطلاعات میتواند خسارت غیر قابل جبرانی را به سازمان تحمیل کند.
به منظور حصول اطمینان از روند پشتیبانی، موارد زیر بصورت هفتگی و با ریموت روی سایت مشتریان چک میشود.
- بررسی وضعیت بکاپهای روزانه از سرورها، دیتابیسها و اطلاعات مهم که با نرمافزارهای پشتیبانگیری گرفته میشود.
- بررسی بکاپهای داخلی SQL DB از سیستمهای مالی، اتوماسیون اداری، CRM، سیستم تردد و . . .
- تهیه بکاپ کامل از اکتیو دایرکتوری و تنظیمات مربوط به آن
- تهیه بکاپ کامل از سرور CRM و Exchange و . . .
- بررسی گزارشات گرفته شده از رخدادهای شبکه
- بررسی وضعیت آنتیویروس
- بررسی سلامت هاردها و وضعیت RAID آنها