قوانین و مقررات


«تمامی کالاها و خدمات این فروشگاه، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.»

تمامی کاربران و نمایندگان موظف به رعایت شرایط و قوانین وضع شده توسط کاوش افزار دانش برنا می‌باشند و در صورت عدم رعایت این شروط و قوانین سرویس مشترک توسط شرکت قطع شده و هزینه‌ای برگشت داده نخواهد شد. قطع شدن سرویس ممکن است مربوط به سرویس اصلی مشترک یا یکی از مشتریان مشترک باشد. در این متن از شرکت کاوش افزار دانش برنا با عنوان “سرویس‌دهنده” نام برده خواهد شد و مشتری یا کاربر سرویس‌دهنده “مشترک” نامیده خواهند شد. سرویس‌دهنده نیز متعهد می‌گردد که در قبال دریافت مبلغ تعیین شده، خدمات تحت وب را با شرایط ذکر شده در مشخصات مجموعه‌ها و همچنین انتخاب کاربر، با توجه به فرمی که کاربر ارسال می‌کند، به وی ارائه نماید.
این توافقنامه محتوی مطالب و ارجاعیات سیاست‌های فعلی وب سایت سرویس‌دهنده بوده و برای هر یک از محصولات و خدمات قابل این وب سایت اعمال می‌شود. این توافقنامه توسط و ما بین مدیر و یا مدیران که در این توافقنامه “سرویس‌دهنده” نامیده می‌شود از یک طرف و شما (وکیل، نماینده، وارث و جانشین شما) که در این توافقنامه “مشترک” نامیده می‌شوید از طرف دیگر، تنظیم شده و از لحظه تأیید که بعنوان امضای الکترونیکی شما تلقی می‌گردد معتبر و قابل اجراست.
این توافقنامه شرایط و مقررات استفاده از خدمات و محصولات سرویس‌دهنده را تعیین نموده و تعهدات سرویس‌دهنده به مشترک و بالعکس تعهدات مشترک به سرویس‌دهنده را در رابطه با خدمات و محصولات مورد استفاده توسط مشترک تشریح می‌کند.
این توافقنامه مانند دیگر سیاست‌های سرویس‌دهنده ، به همراه تمامی تغییرات ضمیمه آن، تشکیل دهنده توافقنامه‌ای کامل و اختصاصی بین مشترک و سرویس‌دهنده می‌باشد که در رابطه با چگونگی نحوه استفاده از خدمات و محصولات سرویس‌دهنده می‌باشد و همچنین تکمیل کننده تمامی پیشنهادات و توافقات و ارتباطات قبلی می‌باشد.
تمامی سیاست نامه‌ها و توافقنامه‌های مربوط به خدمات و محصولات سرویس‌دهنده به صورت بخش‌های جداگانه در این توافقنامه آمده است که شامل سیاست نامه‌های مورد بحث (UDRP) نیز می‌باشد. با تهیه محصولات و خدمات سرویس‌دهنده، مشترک موافقت می‌نماید که تمامی شرایط و توافقنامه‌های پیوست را که بخشی از این توافقنامه هستند درک و موافقت نموده که به آن عمل نماید.
علاوه بر تمامی نقل و انتقالات مالی انجام شده توسط مشترک، مشترک با شرایط این توافقنامه در مورد نقل و انتقالات مالی که توسط هر شخصی که بعنوان جانشین مشترک یا هر شخصی که از اشتراک ایجاد شده توسط مشترک در سرویس‌دهنده استفاده می‌کند انجام می‌شود نیز، موافقت می‌کند. حتی درصورتی که نقل و انتقال به جانشینی از مشترک انجام نشده باشد.
قوانین کلی مطرح شده در بند “الف” در مورد تمامی مشترکین سرویس‌دهنده اعمال می‌شود.
توافقنامه و تغییرات: مشترک متعهد می‌شود که با تغییراتی که ممکن است سرویس‌دهنده هر از چندگاهی در این توافقنامه ایجاد کند موافقت نموده و محدودیت‌هایی را که پس از اعمال این تغییرات ایجاد می‌شود رعایت نماید. چنانچه خدمات و یا محصولات سرویس‌دهنده را تهیه نماید، این توافقنامه باید به طور کامل و تا زمانی که از خدمات و محصولات استفاده می‌کند و از مزایای آن بهره می‌برد، اجرا شود. چنانچه مشترک در استفاده از محصولات و خدمات سرویس‌دهنده انصراف دهد، هیچ وجهی از سوی سرویس‌دهنده مسترد نمی‌گردد.
اطلاعات صحیح: مشترک موافقت می‌نماید که با به روز نمودن اطلاعات خود (درصورت لزوم) هنگام استفاده از خدمات و محصولات سرویس‌دهنده اطلاعات صحیح در اختیار سرویس‌دهنده قرار دهد و سرویس‌دهنده برای برقراری هرگونه ارتباط با مشترک از اطلاعات ارائه شده توسط مشترک استفاده نماید. چنانچه اطلاعاتی که ارائه می‌دهد نادرست، مبهم یا ناقص باشد و یا سرویس‌دهنده شبهه مستدلی در مورد نادرست بودن، مبهم بودن، ناقص بودن و یا دقیق نبودن اطلاعات شما داشته باشد سرویس‌دهنده به صلاحدید خود مجاز خواهد بود خدمات مشترک را قطع نماید.
حفظ اطلاعات محرمانه: شما می‌توانید در این قسمت رویه حفظ اطلاعات محرمانه در سرویس‌دهنده را مطالعه فرمایید که در مورد تمامی محصولات و خدمات سرویس‌دهنده اعمال می‌شود. این رویه در برگیرنده حقوق مشترک و مسئولیت سرویس‌دهنده در رابطه با حفظ اطلاعات شخصی مشترک است. سرویس‌دهنده از اطلاعات مشترک بر خلاف و غیر از اهداف و محدودیت‌های ذکر شده در رویه حفظ اطلاعات محرمانه، استفاده نخواهد کرد.
امنیت حساب : مشترک متعهد می‌گردد که محرمانه بودن کلمه عبور و اطلاعات حساب خود را حفظ نماید. مسئولیت تمامی عملیاتی که بوسیله حساب مشترک انجام گیرد به عهده خود مشترک است. چنانچه استفاده غیرمجاز و یا ناقض امنیت صورت بگیرد باید سریعا به سرویس‌دهنده اطلاع داده شود. بدیهی است سرویس‌دهنده هیچگونه مسئولیتی در قبال هرگونه ضرر و زیان که بر اثر استفاده فرد دیگری از کلمه عبور و یا حساب مشترک با و یا بدون اطلاع مشترک انجام شده را، نمی‌پذیرد. مشترک همچنین موافقت می‌نماید که مسئولیت خسارت‌های وارده احتمالی به سرویس‌دهنده یا دیگر مشترکین که در اثر استفاده افراد متفرقه از حساب یا کلمه عبور مشترک بوده به عهده خود مشترک می‌باشد. مشترک می‌بایست به دلایل امنیتی، اطلاعات دسترسی به حساب خود را در جای امن نگهداری نموده و در مورد عدم دسترسی دیگران به اطلاعات حساب، نام کاربری و کلمه عبور خود احتیاط نماید. بدیهی است مسئولیت تمامی عملیاتی که از طریق حساب مشترک انجام می‌گیرد، چه بوسیله خود مشترک و چه بوسیله جانشین و نماینده وی و یا افراد متفرقه و یا به هر طریق دیگر، به عهده مشترک می‌باشد. سرویس‌دهنده از پذیرفتن مسئولیت هرگونه فعالیت انجام شده در حساب مشترک، با و یا بدون اجازه مشترک، خودداری می‌کند.
عدم استفاده غیر قانونی و خلاف شرع: مشترک موافقت می‌نماید که هیچگونه استفاده خلاف قوانین و مقررات جاری جمهوری اسلامی ایران و همچنین قوانین جاری بین‌الملل انجام ندهد. چنانچه سرویس‌دهنده به علت استفاده غیرقانونی مشترک از خدمات و محصولات و یا به دلیل ارسال هرزنامه(spam) و یا موارد غیر اخلاقی اطلاعات مشترک را حذف و اقدامات اصلاحی انجام دهد، هیچگونه وجهی قابل استرداد به مشترک نخواهد بود. سرویس‌دهنده حق آشکار ساختن هرگونه اطلاعات را برای اجرای قوانین، مقررات و بطور کلی روال قانونی و درخواست دستگاه های قضایی و دولتی، ضروری می‌داند و همچنین حق ویرایش، رد، ارسال یا حذف هرگونه موارد یا اطلاعات را به صورت کلی یا جزئی به صلاحدید سرویس‌دهنده در هر زمان برای خود محفوظ می‌دارد. چنانچه خدمات یا محصولاتی توسط مشترک تهیه شده باشد سرویس‌دهنده اجباری برای نظارت بر استفاده مشترک از خدمات و محصولات را ندارد. سرویس‌دهنده این حق را برای خود محفوظ می‌دارد که استفاده از خدمات و محصولات را بررسی نموده و به اختیار خود آن را لغو نماید. سرویس‌دهنده مجاز است دسترسی مشترک به خدمات و محصولات را در هر زمان و به هر دلیل بدون اطلاع قبلی قطع و یا مسدود نماید. چنانچه استفاده مشترک از محصولات و خدمات منجر به اقدام و یا تهدید قانونی علیه سرویس‌دهنده، مدیر و یا یکی از مدیران، مجاز خواهد بود بدون در نظر گرفتن نتیجه این اقدامات، به ادامه سرویس‌دهی به مشترک خود خاتمه دهد. چنانچه استفاده مشترک از محصولات و خدمات حاوی هرزنامه (spam) و یا موارد غیر اخلاقی باشد سرویس‌دهنده مجاز به لغو سرویس مشترک خواهد بود. اعمال غیراخلاقی عبارتند از اعمالی که جهت افترا زدن، آسیب زدن، سوء استفاده، تهدید، بدگویی و آزار اشخاص ثالث طراحی شده‌اند، اعمالی که مغایر با قوانین جاری جمهوری اسلامی ایران و بین‌الملل می‌باشند، اعمالی که جهت تشویق دیگران به رفتارهای غیرقانونی از قبیل و نه محدود به جنایت، استفاده غیراخلاقی از تصاویر کودکان و … طراحی شده‌اند. اعمالی که حریم شخص ثالث و یا یک نژاد یا ادیان و مقدسات را مورد تعارض قرار می‌دهند. فعالیت‌هایی که جهت جعل هویت شخص ثالث، وارد شدن به رایانه و یا شبکه دیگران به طور غیرمجاز (هک کردن)، انتشار ویروس‌های اینترنتی و اعمال تخریب دیگران طراحی شده‌اند و یا فعالیت‌هایی که به هرصورت منجر به آزار کودکان گردد. بدیهی است اعمال غیراخلاقی تنها به موارد فوق محدود نمی‌گردد.
عدم ارسال هرزنامه (spam)، تسویه خسارت: سرویس‌دهنده به محض مشاهده ارسال هرزنامه (spam) از یک حساب و یا تشخیص مرتبط بودن آن حساب با ارسال هرزنامه (ها) و یا نامه‌های ناخواسته (Bulk Mail) آن حساب را مسدود خواهد کرد و علاوه بر این، مشترک متعهد به پرداخت کل مبلغ خسارت تعیین شده پس از برآورد خسارات وارد شده به سرویس‌دهنده می‌باشد. مشترک تأیید می‌کند که مفاد سیاست نامه عدم ارسال هرزنامه سرویس‌دهنده را مطالعه و درک نموده و رعایت کردن آنها را پذیرفته است. این شرایط برای استفاده از تمامی خدمات و محصولات قابل اجراست.
مالکیت معنوی: کلیه حقوق و منافع محصولات و خدمات مربوط به مالکیت معنوی سرویس‌دهنده متعلق به مدیر و یا مدیران سرویس‌دهنده است. مشترک موافقت می‌کند که هیچ سود یا امتیازی در این مالکیت معنوی به وی منتقل نمی‌شود و متعهد می‌شود که هیچ گونه ادعا و درخواستی درباره سود خدمات و محصولات نخواهد کرد. مشترک درک و موافقت می‌کند که کلیه محتویات و موارد موجود در این موافقتنامه، سایر رویه ها و وب سایت سرویس‌دهنده مانند سایر حقوق و قوانین مالکیت تحت حفاظت قوانین مختلف حق نشر، حق امتیاز و علامت تجاری در جمهوری اسلامی ایران می‌باشد و سرویس‌دهنده صادر کننده امتیاز آن، صریحاً تمامی حقوق مربوط به چنین مواردی را برای خود محفوظ می‌دارد، همچنین مشترک درک و موافقت نموده است که از هرگونه استفاده از بندهای شرح داده شده در بالا به هر نحو بدون داشتن اجازه صریح کتبی از سرویس‌دهنده یا صادرکننده امتیاز آن منع شده است. هیچ گونه امتیاز یا حقی تحت هرگونه حق نشر، امتیاز، علامت تجاری، علامت خدماتی یا حق مالکیت یا پروانه دیگر بوسیله این توافق نامه به مشترک واگذار نشده است.
هزینه و پرداخت: کلیه هزینه‌ها بلافاصله در هنگام ارائه خدمات و محصولات پرداخت می‌شوند و غیر قابل بازگشت می‌باشند مگر اینکه به نوعی صریحا ذکر شده باشد، حتی اگر خدمات مشترک قبل از مدت زمان تعیین شده به حال تعلیق درآید، قطع و یا واگذار گردد. سرویس‌دهنده صریحا این حق را برای خود محفوظ می‌دارد که قیمت‌گذاری را بوسیله پست الکترونیک و یا بر روی وب سایت رسمی خود (سرویس‌دهنده) اطلاع دهد. پرداخت توسط مشترک با ارائه کارت‌های اعتباری تعیین شده، واریز به حساب بانکی، چک‌های حقیقی و حقوقی و روش‌های دیگری که رسماً اعلام شده است با استفاده از سیستم پیش پرداخت سرویس‌دهنده قابل انجام است. مشترک می‌‌تواند از طریق روش‌های پرداخت تعیین شده، حساب پیش پرداخت خود را شارژ نماید. چنانچه به هر دلیل سرویس‌دهنده موفق به دریافت بدهی مشترک، از طریق روش‌های پرداخت تعیین شده بابت خدمات و محصولات نشود، مشترک موافقت می‌‌نماید که سرویس‌دهنده مشترک را برای تسویه بدهی تحت پیگرد قانونی قرار دهد. چنانچه پرداخت‌های مشترک توسط کارت اعتباری انجام گیرد و اگر به هر دلیل سرویس‌دهنده نتواند کل مبلغ بدهی مشترک بابت محصولات و خدمات را از کارت اعتباری وی دریافت نماید مشترک موافقت می‌‌نماید که سرویس‌دهنده مشترک را برای تسویه بدهی تحت پیگرد قانونی قرار دهد. بمنظور تسویه بدهی، سرویس‌دهنده خود را مجاز می‌داند تا بلافاصله سرویس مشترک را که بوسیله مشترک یا از طریق وی تهیه و یا تمدید شده‌اند بدون هیچگونه اطلاع قبلی لغو و یا مسدود نماید. مشترک توافق می‌کند که در مورد تمدید خدمات دریافتی خود به طور کامل مسئول بوده و چنانچه سرویس‌دهنده موفق به دریافت هزینه سرویس مشترک از طریق روش پرداخت انتخابی وی نشود، سرویس‌دهنده هیچ مسئولیتی در قبال مشترک و یا شخص ثالث نخواهد داشت.
ضمانت‌های ویژه: مشترک توافق می‌نماید که سرویس‌دهنده هیچگونه ضمانت خاصی در ارتباط با سیستم پرداخت ندارد. سرویس‌دهنده صریحا این حق را برای خود قائل است که به روش جدید خود خدمات و محصولات را در صورت صلاحدید لغو نموده و یا انتقال دهد این امر جهت حفظ پایداری روال حقوقی، مدنی یا جنایی برای سرویس‌دهنده ،مدیر و یا مدیران و کارمندان آن می‌باشد.
ضامن تعهدات: مشترک یا هر شخص دیگر که به نمایندگی ازمشترک این توافقنامه را با عمل تأیید، به صورت الکترونیکی امضا می‌نماید، بدین وسیله اعلام می‌کند و متعهد می‌شود که حقوق، اختیارات و اعتبار لازم برای اجرای مفاد این توافقنامه را دارا می‌باشد و هیچ‌ یک از حقوق و مزایای این توافقنامه را به شخص دیگر انتقال نخواهد داد. همچنین متعهد می‌شود که ۱۸ سال یا بیشتر سن دارد و یا وکیل قانونی وی این شرایط را دارد و به جانشینی وی این قرارداد را امضاء خواهد کرد و تضمین می‌نماید که تمام کارهایی را که انجام می‌دهد با علم بر اینکه به منافع قانونی دیگران آسیب نمی‌زند و با منافع آنها در تضاد نیست، انجام می‌دهد.
رفع مسئولیت: سرویس‌دهنده تحت هیچ شرایطی در برابر خسارات غیرمستقیم و اتفاقی (از قبیل از دست رفتن اطلاعات و …)‌ مسئول نمی‌باشد، حتی اگر این ادعا بر اساس قرارداد، نقض گارانتی(صریح یا ضمنی)‌، نقض توافقنامه و رویه‌های جانبی آن، بوده و یا عدم توانایی مشترک در استفاده از محصولات و یا خدمات سرویس‌دهنده و یا به هر علتی از دست رفتن سرویس و یا سرویس‌های خریداری شده باشد. انتهای بند ۱۲ برخی از حوزه‌های قضایی اجازه رد ضمانت ضمنی را نمی‌دهند، در این موارد مورد شرح داده شده در بالا در مورد شما قابل اجرا نمی‌‌باشد. بند ۲۱ ابقاء بندهای۱،۷،۱۰،۱۲،۱۳،۱۴،۱۵،۱۶،۱۷،۱۸،۱۹،۲۰،۲۱،۲۲ در توافقنامه، در صورت لغو شدن یا خاتمه یافتن توافقنامه به قوت خود باقی می‌ماند .
عدم وجود ضمانت: سرویس‌دهنده هرگونه ضمانت صریح یا ضمنی در فروش و غیره را نقض می‌‌کند. محصولات و خدمات درست مطابق با آنچه هستند ارائه می‌شوند. سرویس‌دهنده هیچگونه ضمانتی مبنی بر اینکه محصولات و خدمات احتیاجات مشترک را برآورده می‌کنند، سرویس‌ها قطع نمی‌‌شوند، بدون خطا هستند و یا معایب برطرف خواهند شد، ارئه نمی‌‌دهد. سرویس‌دهنده هیچگونه ضمانتی در مورد صحت و دقت عملکرد محصولات و خدمات و نتایج استفاده از آنها ارائه نمی‌‌دهد.
پرداخت غرامت: مشترک توافق می‌کند که از سرویس‌دهنده، نمایندگان، کارمندان، مدیران، و وابستگان آن در مقابل هرگونه ضرر، مسئولیت، آسیب و یا هزینه شامل حق الوکاله که ناشی از ادعا، عملکرد، تقاضای شخص ثالث در ارتباط با مشترک (شامل نمایندگان مشترک و یا هر فرد دیگر که از اشتراک، محصولات یا خدمات مشترک با و یا بدون اجازه مشترک استفاده نماید و یا استفاده از خدمات و محصولاتی که مشترک از سرویس‌دهنده خریداری نموده است) و یا نقض مفاد توافقنامه‌های موجود در این توافقنامه باشد، محافظت کرده و غرامات اجتماعی را پرداخت نماید. علاوه بر این مشترک موافقت می‌نماید که از سرویس‌دهنده در مقابل هرگونه ضرر، مسئولیت، آسیب یا هزینه شامل حق ‌الوکاله که ناشی از نقض ضمانت های ذکر شده در این توافقنامه و هرگونه عملکرد خلاف از جانب مشترک، هر ادعایی مبنی بر اشتراک شما به کپی‌رایت ، علامت تجاری وحق مالکیت معنوی شخص دیگر محافظت کرده و غرامات احتمالی را بپردازد. این غرامات علاوه بر غرامت‌هایی است که مشترک از طرف خود پرداخت می‌نماید. چنانچه شکایتی علیه سرویس‌دهنده در حال اجرا یا ارسال باشد سرویس‌دهنده باید در این مورد مطلع گردد. قصور از جانب مشترک در مورد ارسال این تعهد‌نامه به منزله نقض موارد این توافقنامه خواهد بود. سرویس‌دهنده مجاز خواهد بود در مقابل چنین ادعاهایی به روش جدید خود از خود دفاع نماید. مشترک متعهد می‌شود که در صورت بروز چنین ادعاهایی بلافاصله سرویس‌دهنده را جهت کنترل امور در جریان قرار داده و در تمام مراحل به طور کامل با سرویس‌دهنده همکاری نماید و همچنین توافق می‌نماید چنانچه سرویس‌دهنده متوجه اقامه مشکلات نهاد دولتی، اداری یا قضایی در رابطه با اشتراک مشترک در سرویس‌دهنده گردد، علاوه بر تغییر کنترل اشتراک مشترک هرگونه اقدام دیگری را که جهت رعایت قوانین دولتی، اداری یا قضایی لازم بداند تا زمان خاتمه اجرا، انجام دهد.
قوانین حاکم، محل دادرسی، عدم اجازه شکایت: مشترک موافقت می‌نماید که محل دادرسی پرونده‌های مربوط به خدمات و محصولات ارائه شده توسط سرویس‌دهنده، در دادگاه شیراز و یا کمیته مبارزه با جرائم رایانه‌ای واقع در شیراز باشد. مشترک مجاز نخواهد بود در مسائلی که در این توافقنامه روشن شده‌اند شکایتی به دادگاه ارائه دهد.
ابلاغ‌های قانونی: کلیه ابلاغ‌ها و اعلانات سرویس‌دهنده (به جز موارد نقض توافقنامه) در وب سایت اعلام خواهند شد. اخطارهای مربوط به نقض قرارداد به پست الکترونیک و یا آدرس پستی مشترک ارسال می‌شوند. در هرصورت تاریخ دریافت ابلاغ ۵ روز پس از ارسال آن در نظر گرفته می‌شود. اعلانات و ابلاغ‌های مشترک به سرویس‌دهنده می‌بایست به پست الکترونیک موجود در سایت سرویس‌دهنده ارسال گردد.
عناوین: عناوین موجود در این توافقنامه جنبه تفسیری دارند و چنانچه تضادی بین عناوین و مفاد توافقنامه وجود داشته باشد، مفاد قرارداد می‌بایست مرجع عملکرد قرار گیرند .
توافقنامه کامل: توافقنامه حاضر شامل رویه‌ها و توافقنامه‌هایی که در این قسمت اشاره شده (مانند رویه حل اختلافات) به عنوان قرارداد کامل و تنها قرارداد بین مشترک و سرویس‌دهنده برای محصولات و خدمات ذکر شده تلقی می‌گردد.
تفکیک‌پذیری: بخش‌های این قراداد تفکیک‌پذیر می‌باشند. در صورتی که بخشی از این قرارداد نامعتبر یا غیر اجرایی باشد آن بخش با استناد به قانون و به نزدیک‌ترین شکل به متن اصلی، تفسیر می‌گردد و سایر قسمت‌ها و شرایط توافقنامه به طور کامل لازم‌الاجرا هستند.
سلب اختیار: عدم اجرای بخشی از شرایط این توافقنامه و توافقنامه‌های ضمیمه آن توسط سرویس‌دهنده در مقابل مشترک یا دیگران به منزله سلب حق اجرای این توافقنامه از سرویس‌دهنده نمی‌باشد.
وضعیت اضطراری: سرویس‌دهنده همه تلاش خود را برای پایدار نگه‌داشتن خدمات و محصولات انجام می‌دهد با این همه مشکلات تفکیکی خاص و سایر عوامل خارج از کنترل سرویس‌دهنده ، هر از چندگاهی ممکن است منجر به وقفه در سرویس‌دهی سرویس‌دهنده گردند. مشترک موافقت می‌نماید سرویس‌دهنده را برای نتایج این وقفه‌ها مسئول نداند.
عدم بهره‌مندی شخص ثالث: هیچ قسمتی از این قرارداد صریحا و یا ضمنی به مفهوم اعطای حقوق، مزایا و یا تعهدی به شخص ثالث نمی‌باشد، مگر مواردی که در این توافقنامه ذکر شده‌اند.
# متقاضی متعهد می‌گردد در طول مدت استفاده از خدماتی که سرویس‌دهنده بر طبق فرم سفارش در اختیار وی قرار می‌دهد، به هنگام تبادل فایل‌ها و کلا هرگونه اطلاعات به فضای تخصیص داده شده جهت سایت خود، رعایت کامل شئونات اخلاقی، قوانین جمهوری اسلامی ایران و قوانین بین‌المللی را بنماید.
# مشتری می‌پذیرد که مسئولیت کامل هرگونه اطلاعات، فایل، تصویر و نیز سایر مواردی که درون سایت خود قرار می‌دهد، با خود او می‌باشد و هیچگونه مسئولیتی در این زمینه متوجه سرویس‌دهنده نمی‌باشد.
# متقاضی همچنین متعهد می‌گردد که کلیه قوانین حقوق تألیف بین‌المللی و داخلی را در سایت خود رعایت نموده و از ایجاد مزاحمت برای سایر کاربران اینترنت، اقدام به دستکاری و نفوذ به سایت‌های دیگران، هرگونه استفاده غیر قانونی از ایمیل خود و سایر موارد مشابه پرهیز نماید.
# مسئولیت نگهداری از اطلاعات اختصاص داده شده به کاربر برای سفارش مورد نظر به عهده کاربر می‌باشد و در صورت پخش اطلاعات مورد نظر توسط کاربر به دیگر اشخاص، شرکت هیچگونه مسئولیتی در قبال مشکلات حاکی از آن ندارد.
# کاربر متعهد می‌شود تا اطلاعات اختصاص داده شده به خود را بدون هماهنگی با شرکت، به فرد دیگری منتقل نکند. انتقال سرویس به فرد دیگر با هماهنگی شرکت امکان پذیر بوده و شامل هزینه 2۵۰۰۰ تومانی می‌باشد.
#شرکت برای تماس با مشتریان نیازمند است تا تمامی اطلاعات کاربر را اعم از نام، نام خانوادگی، آدرس پستی، کدپستی، تلفن و… را به طور کامل و دقیق در اختیار داشته باشد و کاربر موظف است تا این اطلاعات را به طور کامل و دقیق وارد نماید در غیر این صورت سفارش کاربر تایید نخواهد شد. در صورتی که بعد از سفارش اطلاعات تعویض گردد یا شرکت مطلع شود که اطلاعات وارده صحیح نبوده سرویس مشترک مسدود و بازگشت وجه داده نخواهد شد.
نکته : شایان ذکر است اطلاعات کاربر کاملا محفوظ بوده و هیچگاه افشا نخواهد شد.
# در صورتی که مشکلاتی برای سرویس‌دهنده پیش آید و این مشکلات از عهده مسئولین این شرکت خارج باشد و موجب قطعی ارتباط و یا از کار افتادن خدماتی که شرکت به مشتری ارائه می‌دهد، گردد، این مورد از عهده مسئولین شرکت خارج می‌باشد. از میان اتفاقات مزبور می‌توان به مواردی مانند آسیب دیدگی ماهواره‌های مخابراتی، پدیده‌های مخرب جوی، اشکالات خطوط مخابراتی، تأخیر در پاسخگویی شرکت‌های خارجی فراهم کننده خدمات درخواستی به هر میزان زمانی، ممنوعیت به کارگیری اینترنت در خارج یا داخل کشور، جنگ، تغییر در قوانین داخلی یا خارجی، اجبار شرکت‌های بین‌المللی جهت دریافت مبالغ اضافی جهت پایدار ماندن خدمات مربوط به میزبانی وب، تحریم‌های بین‌المللی، تغییرات در قوانین و بوجود آمدن مشکلات ارزی، اقتصادی، واردات و صادرات، تغییرات نرخ ارز و مشکلاتی از این قبیل که خارج از عهده سرویس‌دهنده باشد را اشاره نمود .
# در صورتی که مشتری فراتر از حد و میزان فضای تخصیص داده شده به وب سایت خود استفاده نماید، مانند ارسال هرز نامه (SPAM) ، استفاده نابجا از وب سایت، استفاده از فیلتر شکن‌های موجود و میزبانی سایت‌هایی با موضوعات جنسی به هر شکل، سیاسی، غیر قانونی، هایپ ،کلاهبرداری، موضوعات هک و کرک و ناقض قوانین کپی رایت ایران، و کلا ایجاد شرایطی که مخالف با قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد اکیداً ممنوع است، و سرویس ارائه شده از طرف شرکت بدون هیچگونه اخطار و یا هیچگونه بازگرداندن مبلغی به کاربر، مسدود خواهد شد و ارائه فول بک اپ سرویس شامل جریمه ۳۰۰ هزارتومانی خواهد بود. همچنین سایت‌هایی که بیش از حد مجاز از منابع سیستم (Resource) مانند CPU ،Ram و یا شبکه استفاده می‌کنند بدون اخطار قبلی قطع خواهد شد، لازم به ذکر است که کاربر هرگونه قصد هک سرور و وب سایت‌ها را داشته باشد و از ابزار هک جهت هک وب سایت استفاده نماید آنتی ویروس‌های قدرتمند سرور آنها را شناسایی و ساسپد نموده و سرویس قابل بازگرداندن وجه نبوده و علاوه بر آن هزینه بک آپ سایت ۱۰۰هزارتومان و ۲۰۰ هزارتومان به عنوان جریمه دریافت می‌گردد. فقط فول بک اپ سرویس در ازای پرداخت وجه جریمه که جمعاً ۳۰۰هزارتومان می‌باشد تحویل داده می‌شود.
نکته: پهنای باند به میزان Ram ،CPU و منابع اشتراکی سرور گفته نمی‌شود.
نکته : تمامی دامنه‌های آی آر که از طریق سایت ثبت می‌شود در پنل سرویس‌دهنده ثبت می‌شود و سرویس‌دهنده صاحب امتیاز دامنه می‌باشد و مشترک فقط دامنه رو اجاره کرده است برای مدتی که هزینه رو پرداخت کرده است. مشترکینی که می‌خواهند دامنه در پنل خودشان باشد باید در زمان خرید یک تیکت به بخش پشتیبانی ارسال کنند تا پنل در دامنه خودشان ثبت شود در غیر این صورت در پنل سرویس‌دهنده ثبت می‌شود و پنل داده نمی‌شود و انتقال داده نمی‌شود.
نکته : کاربر نباید از سرویس میزبانی وب (کاوش افزار ئانش برنا) به عنوان هاست دانلود و یا آپلود استفاده نماید.
# مسئولیت حفاظت از فایل‌ها، مطالب موجود در سایت، نام کاربری و کلمه عبور و بکاپ‌گیری روزانه از اطلاعات بر عهده کاربر می‌باشد و در صورتی که مشکلاتی از سوی این موارد پیش آید، هیچگونه مسئولیتی متوجه سرویس‌دهنده نمی‌باشد . لازم به ذکر است به طور اتوماتیک سیستم پشتیبان‌گیری هفتگی برای کلیه سرویس‌های وب هاستینگ فعال می‌باشد. و هیچگونه بک آپی از سرویسهای مجازی و اختصاصی گرفته نخواهد شد و کاربر خوب موظف به تهیه بک آپ می‌باشد و از بین رفتن اطلاعات به هر نحوی هیچگونه مسئولیتی شامل حال سرویس‌دهنده نمی شود.
تبصره: از اکانت‌هایی که حجم اطلاعات آنها بیش از یک گیگابایت باشد، بک آپ تهیه نمی‌شود.
#اسناد، دفاتر، گزارشات و همچنین عملیات الکترونیکی ضبط شده در سیستم‌های کامپیوتری سرویس‌دهنده در مقابل ادعای کاربران، سند و دلیل معتبری می‌باشد .
# سرویس‌دهنده مجاز به حذف فایل‌های ویروسی کاربران می‌باشد. بدیهی است پس از حذف فایل آلوده هیچ گونه اعتراضی پذیرفته نخواهد بود.
# نگهداری و استفاده از کدهای مخرب بر روی سرورهای سرویس‌دهنده ممنوع بوده و سرویس‌دهنده مجاز به حذف آنها بدون اطلاع قبلی می‌باشد.
چنانچه سرویس‌های سرویس‌دهنده دارای مشکل شوند تا ۲۴ ساعت سرویس‌دهنده حق را برای خود محفوظ می‌داند تا مشکل را بررسی و رسیدگی نماید. چنانچه بعد از ۲۴ ساعت مشکل مرتفع نگردید سرویس‌های کاربران به دیتاسنتر و سرور دیگری منتقل خواهند شد.
# ارسال ایمیل‌های انبوه، استفاده از نرم افزارهایی که از منابع سرور به میزان زیاد استفاده می‌کند (نرم افزار دانلود و آپلود، راه‌اندازی دانلود و آپلود سنتر و…) روی هاست هاست‌های اشتراکی (میزبانی وب) شدیدا خلاف قوانین بوده و اکانت مورد نظر بدون اخطار قبلی مسدود خواهد شد.

قوانین پشتیبانی
تعهدات کاربر:
# کاربر متعهد می‌شود تا از ارسال تیکت‌های مکرر و در یک موضوع جدا خودداری کند.
# تمامی کاربران موظف هستند تا مشکلات خود را تنها و تنها از طریق سیستم تیکتینگ پیگیری نمایند و از تماس با واحدهای فروش (تماس با شرکت، استفاده از فرم تماس با ما، تماس با مشاور آنلاین فروش و…) خودداری کنند.
# کاربر موظف است تا ادب و شئونات اخلاقی را در هنگام ارسال تیکت پشتیبانی رعایت نماید و مشکلات خود را در نهایت آرامش و ادب پیگیری نماید، در غیر اینصورت سرویس‌های وی مسدود شده و هیچ هزینه‌ای مسترد نمی‌گردد.
# کاربر موظف است هنگام ارسال تیکت، سرویس مربوطه، عنوان تیکت، و متن تیکت را به درستی و با توضیحات کامل وارد نماید تا در پاسخگویی اپراتورهای شرکت وقفه ایجاد نشود و در نهایت در حل مشکل کاربر تسریع گردد.
# بعد از بازگشایی تیکت، ایمیلی حاوی اطلاعات تیکت و لینک مشاهده تیکت برای کاربر ارسال می‌شود که کاربر می‌تواند با کلیک بر روی لینک تیکت، از وضعیت پاسخگویی به مشکل خود آگاه شود. شایان ذکر است به محض پاسخ اپراتورهای سرویس‌دهنده، ایمیلی حاوی پاسخگویی اپراتورها به کاربر ارسال می‌شود.
# سرویس‌دهنده هیچگونه مسئولیتی من باب پاسخگویی به تیکت‌های تکراری، دارای عنوان نامناسب ندارد.
تعهدات اپراتور (کارمند/پشتیبان):
# اپراتور سرویس‌دهنده متعهد می‌شود تا تمامی تلاش خود را برای برطرف کردن مشکلات مربوط به پشتیبانی سرویس مربوطه انجام دهد تا رضایت کاربر را جلب نماید.
# اپراتور موظف هست در ساعات کاری روزانه اداری ظرف حداکثر ۲ ساعت پاسخ کاربران را ارسال نماید.
تبصره: شایان ذکر است خدمات آموزش (حل مشکلات برنامه‌نویسی، حل مشکلات طراحی، آموزش نحوه حل مشکل بوجود آمده توسط خود کاربری و…) به هیچ عنوان شامل وظیفه کارمند نمی‌شود. با این حال سرویس‌دهنده با راه‌اندازی بخش‌های آموزش اقدام به حل مشکلات نامربوط به پشتیبانی کاربران را کرده است.
# اپراتور موظف است تا در نهایت ادب و احترام به پاسخگویی کاربر بپردازد تا مشکل کاربر مرتفع گردد.
انصراف از ارائه سرویس:
سرویس‌دهنده حق تصمیم بر ارائه هر یک از سرویس‌ها را برای خود محفوظ می‌دارد و در حالت‌هایی که امکان ارائه یکی از سرویس‌ها از نظر فنی، قانونی و یا هر دلیل دیگر وجود نداشته باشد سرویس مذکور را لغو می‌نماید اما سرویس‌دهنده موظف است قبل از لغو هر سرویسی مشترک را آگاه نموده و زمان قابل قبولی به مشترک داده شود تا اطلاعات خود را بر روی سروری دیگر منتقل نماید یا نسخه پشتیبان از اطلاعات تهیه کند. در صورت اقدام نکردن مشترک به انتقال اطلاعات سرویس‌دهنده خود را موظف به تهیه نسخه پشتیبان خواهد دانست و این نسخه به مدت ده روز نگهداری می‌شود و در صورت درخواست مشترک قابل ارائه خواهد بود .
لغو سرویس توسط مشترک:
مشترک می‌تواند تا یک روز بعد از تحویل گرفتن سرویس خود، آن را لغو نماید. در این صورت هزینه‌های غیر قابل برگشت مثل هزینه آی پی آدرس ، دامنه و … از کل مبلغ دریافتی از مشترک کسر شده و مابقی مبلغ برگشت داده می‌شود . پیش از لغو کردن سرویس، مشترک موظف است تمام اطلاعات خود را از روی سرور خارج کند یا اقدام به تهیه نسخه پشتیبان نماید و سرویس‌دهنده بعد از دریافت درخواست لغو سرویس و برگشت هزینه هیچ تعهدی نسبت به نگهداری اطلاعات مشترک نخواهد داشت. شرایط کامل باز پرداخت وجه در ذیل ذکر شده است و در صورتی که هر یک از موارد ذکر شده رعایت نشده باشد امکان باز پرداخت وجه وجود نخواهد داشت .
شرایط لازم برای باز پرداخت وجه:
* تمامی سرویس‌ها دارای ۲۴ ساعت زمان تست هاست هستند که در صورت ناراضی بودن مشترک وجه مسترد شده به طور کامل برگشت داده خواهد شد .
* مشترکینی که بعد از سپری شدن ۲۴ ساعت زمان تست هاست درخواست بازپرداخت وجه می‌نمایند باید دلیلی قانع کننده و یا مدرکی مستند ارائه نمایند .
* مشترک نباید قبل از درخواست باز پرداخت وجه بیش از ۵ درصد از فضا، پهنای باند یا سایر امکانات سرویس خریداری شده را استفاده کرده باشد .
* مشترک در طی این یک روز نباید قوانین سرویس‌دهی را نقض نماید در غیر این صورت هیچ وجهی قابل استرداد نخواهد بود .
* هزینه‌هایی مثل ثبت دامنه یا کانفیک‌های مربوط به سرور که قابل برگشت نباشند از مبلغ سرویس کسر خواهند شد .
اتمام دوره سرویس:
مشترک موظف است تا یک روز پس از زمان سررسید سرویس، اقدام به تمدید آن نماید، چنانچه سرویس به دلیل عدم پرداخت به موقع معلق (suspend) شده باشد، مبلغی برابر با سی درصد از هزینه سرویس به عنوان هزینه فعالسازی مجدد دریافت خواهد شد. بدیهی است که پس از گذشت زمان تعلیق سرویس که سه روز می‌باشد، سرویس‌دهنده هیچ تعهدی در مورد نگهداری اطلاعات مشترک نخواهد داشت .
استفاده از سرویس برای مقاصد غیر قانونی:
تنها به کاربرانی اجازه فعالیت بر روی سرورهای سرویس‌دهنده را دارند که هیچ یک از موارد زیر را نقض نکنند و در غیر این صورت سرویس کاربر مورد نظر توسط سرویس‌دهنده لغو شده، هیچ هزینه‌ای باز پس داده نخواهد شد و تمام یا قسمتی از اطلاعت مشترک پاک‌سازی خواهند شد .
# ارسال هرز نامه (Spam): کاربرانی که اقدام به ارسال پست الکترونیک تبلیغاتی به صورت انبوه کنند، اجازه استفاده از سرویس‌های سرویس‌دهنده را نخواهند داشت و در صورت مشاهده سرویس مشترک بدون هماهنگی مسدود خواهد شد .
# کلاهبرداری و سرقت اطلاعات: کاربرانی که به هر شکلی قصد منحرف کردن بازدیدکنندگان را داشته باشند از قبیل ایجاد وب سایت‌های مشابه بانک‌ها ، مؤسساتی برای دریافت اطلاعات شخصی، دریافت وجه و … مجاز به استفاده از سرویس‌های سرویس‌دهنده نیستند و در صورت مشاهده سرویس مشترک بدون هماهنگی مسدود خواهد شد .
# قانون حق تألیف(Copyright): انتشار و یا استفاده از فایل، برنامه یا هر کالایی بصورت غیرقانونی و بدون مجوز ناشر یا تولید کننده، شامل کتاب، محصولات شرکت‌های داخلی و خارجی، نرم افزار، سریال، موسیقی، کرک و لایسنس و هر چیز دیگری که دارای حق تالیف باشد ممنوع است و در صورت مشاهده سرویس مشترک بدون هماهنگی مسدود خواهد شد .
# بارگذاری به روش تورنت (Torrent): تمامی کاربران باید از اجرای برنامه های تورنت و دانلود فایل‌های دارای کپی رایت با روش مذکور خودداری نمایند. در این روش فایل در حال دانلود همزمان با دانلود شدن منتشر نیز می‌گردد که این مورد برای فایل‌های بدون کپی رایت مشکلی ایجاد نمی‌نماید ولی در مورد فایل‌های دارای کپی رایت عملا یکی از مصادق نقض کپی رایت به شمار می‌رود .
# فعالیت ضد اخلاقی، ضد دینی و سیاسی: تمامی کاربرانی که در زمینه‌های ضد اخلاقی، ضد ادیان الهی و یا در زمینه سیاسی دارای فعالیت باشند و ممکن است مشکلاتی مانند فیلترینگ، نقض قوانین جمهوری اسلامی ایران و یا شکایت‌هایی را به همراه داشته باشند اجازه استفاده از سرویس‌های سرویس‌دهنده را ندارند و در صورت مشاهده سرویس مشترک بدون هماهنگی مسدود خواهد شد .
# نصب پروکسی: نصب پروکسی بر روی سرور در حالتی که استفاده از آن به مدت زمان طولانی و برای عموم نباشد مجاز است. استفاده از پروکسی فقط جهت آزمایش‌هایی مانند کش کردن اینترنت، بررسی درست کار کردن DNS های وب سایت مورد نظر و ... ممانعت ندارد .
# استفاده غیرمجاز و تلاش برای نفوذ: کلیه فعالیت‌های مشترکین روی سرور log شده و نگهداری می‌شود، همچنین سرور به صورت شبانه‌روزی مانیتور شده و فعالیت‌های مشکوک به سرعت تشخیص داده می‌شود. لذا اگر مشترکی قصد نفوذ و تلاش برای به دست آوردن اطلاعات یا ایجاد اختلال در سرویس دیگر مشترکین روی سرور را داشته باشد سریعا شناسایی شده و سرویس این مشترک به جهت حساسیت موضوع و مطرح بودن امنیت دیگر مشترکین به صورت کامل از روی سرور حذف خواهد شد .
# دیداس DDOS: انجام هرگونه فعالیت مربوط به دیداس که باعث اختلال در سرویس‌دهی گردد و برای کاربر ابیوز بیاید، تمامی سرویس‌های مشترک بدون اطلاع قبلی مسدود و حذف می‌گردد و سرویس‌دهنده هیچگونه مسئولیتی بابت ارائه نسخه پشتیبان به کاربر ندارد.

رویه برخورد با اخطارها :
در زیر پروسه برخورد با اخطار های ارسال شده از طرف مرکز داده‌ها توضیح داده شده است و در مورد تمام کاربران به یکسان اجرا خواهد شد:

# هنگاهی که یکی از آی پی آدرس‌های در حال استفاده به هر دلیل اخطار دریافت نماید، سرویس‌دهنده مجبور خواهد بود سرویس مذکور را به مدت 24 ساعت به حالت تعلیق در آورده و مورد را به مرکز داده‌ها توضیح دهد. در مواردی که سرویس‌دهنده دسترسی کامل به سرویس مشترک نداشته باشد، این وظیفه بر عهده خود مشترک خواهد بود که سرویس مذکور را هر چه سریعتر و به مدت 24 ساعت به حالت تعلیق ببرد و توضیحات لازم را برای سرویس‌دهنده ارسال نماید. در صورتی که مشترک در این حالت، وظایف خود را به درستی و در زمان لازم انجام ندهد، عواقب ناشی بر عهده مشترک خواهد بود .
# در صورتی که کاربر به هر دلیلی اخطاری مبنی بر تخلف از طرف مرکز داده‌ها دریافت کند، می‌بایست جریمه‌ای به مبلغ 150,000 ریال را برای هر یک از اخطارها پرداخت نماید. در صورتی که کاربر از پرداخت این مبلغ امتناع نماید، سرویس‌دهنده مجاز است تمام سرویس‌های کاربر را تا زمانی که ایشان با دپارتمان امور مالی تصویه حساب نماید به حالت تلعیق در آورد و در این حالت نسخه پشتیبانی نیز به کاربر داده نخواهد شد .
توجه : سرویس‌دهنده می‌تواند این قرارداد را در هر زمان که بخواهد، از طریق تغییر این سند در وب سایت، برای خود محفوظ می‌دارد. ما به شما توصیه می‌کنیم که به صورت دوره‌ای برای اطلاع از این تغییرات، به سایت مراجعه کنید. پس از هر تغییر فرض ما بر این است که شما، آن تغییر را پذیرفته‌اید. نسخه قابل استناد این سند قرارداد آخرین نسخه‌ای که در سایت موجود است، خواهد بود.